PORTÀTILS DE 1r d’ ESO : CARTES DE PAGAMENT

Cartes de pagament dels portàtils 1r ESO

El divendres dia 15 s’ han repartit les cartes de pagament del portàtil 1×1 a l’alumnat de 1r d’ ESO. Aquest full l’heu d’entregar a l’oficina de La Caixa de Pensions en el moment de fer efectiu el pagament. Us el retornaran segellat i amb el registre de pagament. Us heu de quedar amb la part del full on lateralment consta PER A LA FAMÍLIA. Posteriorment heu de venir a l’institut i dirigir-vos a Secretaria, on haureu de lliurar-nos l’altra part del full (on al lateral consta PER AL CENTRE) i el rebut del pagament (només quan en tingueu).

A l’alumnat que ha sol·licitat beca NO se’ls ha entregat el full de pagament. Si no els hi atorguessin, caldria que la família passés pel centre a regularitzar l’import, avançat  per l’administració, de 150 €.

El termini abarca de dilluns dia 18 fins al dijous dia 28 d’octubre.

Ara per ara, preveiem que els i les alumnes disposin de màquina personal, activada i funcional a finals de novembre.