Llicències digitals

Llicències digitals de 1r i 2n d’ESO

La setmana passada, els alumnes de 2n d’ESO del projecte Educat 1×1 van començat a activar la seva llicència per accedir als continguts digitals. Al llarg d’aquesta setmana s’acabarà aquest procés amb els alumnes de 2n i s’iniciarà amb els de 1r.

Cada alumne s’ha de donar d’alta a tres webs:

• el portal Atria, del Departament d’Educació, des d’on es gestionen els moneders electrònics (els 30 euros que el Departament subvenciona per adquirir llibres digitals).
  • la web de Teide digital, l’editorial que ofereix totes les matèries de l’ESO, excepte l’anglès i les matèries optatives.
  • la web de McMillan, l’editorial dels continguts digitals d’anglès.

A partir d’aquesta setmana trobareu un càrrec de 21 euros al compte que ens vàreu indicar en matricular-vos a l’institut. Aquest import cobreix el workbook d’anglès (en format paper) i la llicència.