Jornades Per a l’equilibri 15-16

El novembre arriba i les Jornades Per a l’equilibri, també. Tots els cursos de 1r d’ESO a 1r de Batxillerat dedicaran un dia a fer tallers, xerrades, visionat de documentals i d’altres activitats relacionades amb la salut i amb la conscienciació social. Durant aquest dia no es farà classe (excepte 4t d’ESO, que sí farà algunes classes perquè fan una part de la jornada un dia diferent del fixat en el calendari).

Enguany tots els alumnes del centre, incloent-hi 2n BTX, podran veure la pel·lícula/documental Camino a la escuela gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament d’Artés i el Punt d’Informació Juvenil (El Kanal) que aporta els recursos monetaris pel visionat. També comptarem amb el dinamitzador del Kanal que vindrà a fer el debat amb alguns grups.

El llistat d’activitats per cursos i els materials necessaris els trobareu tot seguit:

Curs Activitats Materials Dia
1r ESO

Taller autoestima
Taller prevenció del tabac

Estoig  10/11
2n ESO Taller sexualitat i afectivitat
Prevenció consum alcohol
Reanimació cardiopulmonar
Estoig

04/11, excepte
Camino a la escuela:
· visionat –> 12/11
· debat –> 19/11

3r ESO

Taller autoestima i nutrició
Ioga
El coratge de Malala (documental)

Roba còmode, mitjons gruixuts, tovallola o
manta petita
(per ioga)
12/11
4t ESO

Taller prevenció accidents trànsit
Taller de primers auxilis

Material habitual per fer les classes de:
11:30 a 14:30 h –> Grups A i B
8:00 – 11:00 h –> Grups C i Brúixola

18/11, excepte
Taller de primers auxilis:
· Grup A –> 19/10
· Grups B i C –> 03/11

1r BTX Taller tonificació de la columna
Xerrada de salut mental

Roba còmode, mitjons gruixuts, tovallola o
manta petita
(per tonificació columna)
Bolígraf

06/11

2n BTX veurà Camino a la escuela el 5 de novembre i farà el debat el 12 de novembre.

A més, durant tot el curs es van fent algunes activitats durant les hores de tutoria que s’engloben dins del Projecte Per a l’equilibri. Per exemple, a l’octubre 1r d’ESO va assistir a les xerrades d’Internet segura realitzades pels Mossos i 2n de BTX va fer un taller de relaxació i un d’elaboració de còctels sense alcohol a càrrec d’una fisioterapeuta i del David, dinamitzador del Kanal, respectivament.