IV Olimpíades de geologia

IV Olimpíades de Geologia
Resultats i fotos del lliurament de premis

L’1 de febrer es van celebrar les IV Olimpíades de Geologia a lUPC de Manresa. Una part de les proves era individual i l’altra, a resoldre amb tots els membres del grup.

Els representants del nostre centre van ser: Adrià Vilarasau, Toni Cortés i Bernat Ragués (alumnes de 4t ESO) i Lluc Herms (alumne de 2n BTX).

El Lluc Herms va obtenir el premi al 2n classificat per a la Catalunya Central, que consisteix en un llibre i la possibilitat de gaudir del 50% de la matrícula gratuita pels estudis de Grau en Enginyeria de Recursos Energètics i Miners.

El dia 13 de febrer, el Lluc i la seva professora Rosa M. Batlló van assistir a l’acte de lliurament de premis a l’UPC. Les fotos que podeu veure aquí són d’aquest dia.

2013-02-13_10-06-02_copiar 2013-02-13_10-14-54_copiar