Inici de curs

Inici de curs 12-13

Demà, 13 de setembre, començarem un nou curs escolar.

Tots els alumnes (excepte 4t d’ESO Brúixola), esteu convocats a la vostra aula a les 8:00 hores del matí. L’alumnat de 4t ESO Brúixola esteu convocats a les 13:30 hores a la biblioteca.

Enguany trobareu les llistes dels grups classe al pati i a la porta de les aules. Recordeu que al primer pis hi ha els grups de 3r ESO i 1r BTX; al segon pis, 1r ESO i 2n ESO; a les cargoleres, 2n BTX i finalment, a l’edifici vell, 4t ESO (antigues aules de 1r BTX).

Els alumnes de 1r ESO haureu de quedar-vos al pati i, una vegada organitzats per grups, sereu acompanyants a les aules pel tutor/a. La resta d’alumnes heu d’anar a la vostra aula directament.

Bon inici de curs!