INFORMACIONS SORTIDA A BOCHOLT

INFORMACIONS SORTIDA A BOCHOLT (ALEMANYA)

Premeu a “Llegeix més” per veure les darreres informacions sobre el viatge a Bocholt, pels alumnes de 1r de Batxillerat, del 14 al 17 de març 2016.

A punt de marxar recordem algunes de les coses més importants a tenir en compte.

1. Horaris de sortida i arribada dies 12 i 17 de març respectivament:

Vols BCN-Düsseldorf amb Germanwings. Les professores acompanyants portaran els bitllets del grup el dissabte.

·    12 març BCN-DUS 09:35-11:55

·    17 març DUS-BCN 16:35-18:45

-Hora prevista de sortida des d’Artés el proper dissabte davant de l’institut a les 6:30 del matí.

-Hora prevista d’arribada a Artés el dia 17 de març a les 20:30 del vespre davant de l’insti.

2. Documentació original

Cada alumne és responsable de dur la seva documentació original durant tot el viatge (DNI, passaport, autoritzacions pertinents, targeta sanitària, etc)  Direcció ha recollit només l’autorització original dels mossos dels alumnes que no tenen passaport (aquesta autorització original se’ls retornarà als alumnes un cop a l’autocar i els alumnes se’n faran responsables fins a la tornada)

Tota la documentació s’ha de dur a la bossa de mà tots els dies.

3. Maletes

Recordeu que la maleta de mà que podeu dur cadascú és de MÀXIM 8KG i de DIMENSIONS 50 x 40 x 23. i va a la cabina amb els passatgers .

També podeu portar una altra bossa, però petita, tipus ronyonera o bolso petit que anirà a sota del seient, ja que la maleta de 8kg. va a dalt del prestatge.

4. Temperatura

Dissabte està previst 8ºC màxima i -1ºC  mínima a Bocholt.

5. Grup whatsapp Love from Bocholt.

El grup sencer té un grup de whatsapp per comunicar-se o bé fer-lo servir en cas d’emergència.

6. Com puc usar el mòbil a l’estranger sense tenir sorpreses a la factura?

El roaming és el servei que permet que la teva línea mòbil segueixi funcionant quan viatges a l’estranger. És a dir, trucar, rebre trucades, enviar i rebre sms, mms, navegar per internet, descarregar correu electrònic i fer ús de les apps del teu smartphone…

Què heu de fer?

Un cop a l’avió aneu a ajustes, datos móviles, desactivar (restringireu a WI-FI totes les dades correu, internet, notificacions, etc)

A Alemanya busqueu una WI-FI gratis (la majoria de bars en tenen, els starbucks és l’opció ràpida….;) i una red, aneu a ajustes-WI-FI-selecciona red.

Penseu a desactivar de nou les dades mòbils quan sortiu del bar. Segurament a casa dels vostres companys alemanys us podreu connectar també!!

Si voleu estar sempre connectats, teniu la opció de comprar targetes viatge Europa (no sé els preus, depèn de la vostra companyia telefònica.. Ho podeu demanar….)

7. Programa

No us oblideu d’imprimir dues còpies del programa, una per vosaltres (per dur a Alemanya) i una per als pares (per saber on esteu en quin moment)

8. Adreces i telèfons de les parelles alemanyes per contactar en cas d’emergència

Les dues professores acompanyants tenen el llistat amb els telèfons privats i també la secretaria del centre.