Game over

Game over és el nom d’un taller que cada any fan els alumnes de 4t d’ESO per conscienciar-se sobre la responsabilitat que significa conduir un vehicle per la via pública. Enguany es va fer el divendres 3 de novembre. Ens va visitar el Jordi,  lesionat medul·lar arran d’un accident de trànsit, que va captivar els alumnes amb els seu testimoni.

Game over és una activitat del POT (programa d’activitats que el Servei Educatiu del Bages ofereix als centres com a suport a l’activitat docent) coordinada amb l’institut Guttmann.