CONVOCATÒRIA DE VAGA PER DEMÀ DIA 17 – MARÇ – 2010

Amb motiu de la vaga convocada pels sindicats de docents i d’estudiants per al dimecres dia 17 de març, us volem comunicar el següent :

1.     Al migdia del dimarts, només un professor ha comunicat a l’equip directiu la seva intenció de secundar la vaga. Conseqüetment, l’institut s’obrirà normalment i es realitzaran les activitats lectives habituals.

2.   A les 10 hores del matí del dia 16-3-10, l’alumnat de 2n de Batxillerat ha fet arribar a direcció un escrit d’adhesió a la vaga. Se’ls ha respost que l’acord amb Consell de Delegats i amb Consell Escolar era d’avisar amb 48 hores d’antelació.

3.   S’ANUL·LEN les sortides de 3r ESO previstes per als dies 17 i 18 de març, per seguir l’itinerari geològic de la Font de les Tàpies. El professorat del Camp d’Aprenentatge secunden la vaga i eren els guies i organitzadors de la sortida. No ha estat possible realitzar la sortida cap altre dia d’aquest curs, ja que ho tenen tot ple. Davant d’aquest fet el Departament de C. de la Naturalesa ha decidit anul·lar també la del 18, car no semblava coherent fer la sortida només per a la meitat d’alumnat.

Podeu accedir al document de la vaga del Sindicat d’Estudiants des d’aquí:

Primer full

Segon full