BONES FESTES I MOLT BON ANY NOU

El personal docent  i  no docent de l’ Institut desitja un Molt Bon Nadal i un encara millor Any 2011 a tota la Comunitat Educativa.

Benvolgudes famílies, alumnes i professors ,

Com bé sabeu avui és el darrer dia de classe abans d’iniciar les vacances nadalenques.

Ara mateix el gruix d’alumnes i del professorat són a la Sala 2 de Gener en plena celebració del nostre Nadal, tant arrelada en la nostra comunitat educativa i en la cultura d’aquest centre. És la culminació d’una participació col·lectiva, coordinada i unificada de professors i alumnes. Des de direcció vull fer extensiu l’agraïment de l’equip directiu cap a tots els docents i alumnes que de manera voluntària han aportat la seva il·lusió per fer realitat, un curs més, aquesta Festa. A tots ells MOLTES GRÀCIES.

Les activitats d’avui finalitzaran a les 13.30′ hores. Les classes es reprendran el proper dilluns dia 10 de gener de 2011, car el divendres dia set s’ha escollit com a festiu de lliure disposició en el Consell Municipal d’Artés.

Finalment, volem desitjar Molt Bones Festes a totes les persones implicades en la tasca educativa d’aquest centre docent, amb l’esperança i la il·lusió que l’Any Nou sigui encara Millor que l’actual.

Rebeu una salutació de l’ Equip Directiu.