Audiovisual finalista

Enhorabona a la Cristell Medina i a la Queralt Vall (alumnes de 2n d’ESO). Han realitzat un muntatge  audiovisual que ha estat seleccionat com a treball finalista a nivell de Catalunya. El dia 7 de juny assistiran a l’acte públic que se celebrarà a Barcelona (Caixa Fòrum) on es triarà el treball guanyador.

Aquestes alumnes han realitzat un treball de grup consistent en l’elaboració d’un muntatge audiovisual a partir de les recomanacions de Josep Pedrals en el seu llibre “Exploradors, al poema!”. Conté la recitació de cinc poemes originals de les alumnes.

Se’ls ha valorat la qualitat dels poemes, l’ús creatiu i adequat de les propostes de Pedrals, la dicció, i l’originalitat de la presentació digital.

Agraïm  la col.laboració de l’Aina Cardona (alumna de 2n d’ESO) en l’elaboració del muntatge.

Processed with VSCO with  preset
Processed with VSCO with preset