AJUT COLÒNIES D’ANGLÈS ESTIU 2018. 1r i 2n d’ESO

S’ha convocat un ajut destinat a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, per al Programa de colònies d’estiu 2018 en anglès.

TERMINI DE SOL·LICITUD: del 9 al 30 d’abril 2018.

Cal complir els requisits següents:

• Estar matriculat en un centre públic el present curs 2017/18.
  • Haver obtingut una nota mitja mínima de notable (7) durant el curs 2016/17.
  • Haver obtingut com a mínim un notable (7) en la nota final d’anglès el curs 2016/17.
  • No haver gaudit d’aquest ajut en convocatòries anteriors.

Els alumnes amb NEE no hauran de tenir la nota mínima de notable, sinó que podran optar amb un aprovat (5).

Aquestes colònies es faran durant el mes de juliol, dins la geografia espanyola, i es treballarà sobretot l’anglès oral.

El trasllat al lloc de les colònies i la tornada anirà a càrrec de la família de l’alumne.

Cal accedir al servei online de la pàgina del web del Ministerio que us adjuntem més avall per formalitzar la sol·licitud, a la qual caldrà adjuntar certificat de notes, certificat de matriculació i consentiment legal (també el certificat de l’equip d’orientació, si és el cas) segons models que trobareu al web.

Podeu accedir a la informació en els enllaços següents:

1r d’ESO: Colònies 1r ESO

2n d’ESO: Colònies 2n ESO

En aquest enllaç trobareu tota la resolució: Resolució Colònies Anglès estiu 2018 1r i 2n ESO