Activitats tutoria BTX

Ahir, 3 de desembre, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van assistir a una xerrada sobre la diabetis i l’obesitat organitzada per la Marató de TV3, que enguany es farà el 13 de desembre amb l’objectiu de recaptar fons per a la recerca d’aquestes malalties.

A més, els alumnes de 1r BTX B van fer el taller de còctels sense alcohol, taller que els altres grups de Batxillerat també han pogut fer durant algunes hores de tutoria d’aquest primer trimestre. Hem d’agrair al Kanal i particulament al David Riera, que n’és el dinamitzador, la seva col·laboració.

Recordeu que podeu veure més imatges en l’apartat habitual d’aquest web, a l’àlbum Activitats 1r trimestre.