Activitats primers de març

Activitats i sortides març

Aquests primers dies de març hi ha molta activitat a l’institut. A més d’anar perfilant els preparatius del 25è aniversari, alguns dels cursos de l’ESO i Batxillerat han fet sortides i activitats diverses.

Per exemple, el 3 de març, els alumnes de 2n BTX social van assistir a unes xerrades sobre emprenedoria i estratègies de marca i un taller de simulació d’habilitats directives organitzades per l’U-Manresa (FUB). Com a colofó, també van poder escoltar la xerrada Reinvertar-se per seguir, a càrrec de Bruno Oro (actor, imitador del Polonia i músic).

El 4 de març, els alumnes de 1r d’ESO van anar al Museu de Geologia de l’UPC a Manresa. En tenim fotos i aquí us en deixem una. Alguns dels alumnes de 4t d’ESO, els que fan l’optativa de Biologia i Geologia, ja hi havien anat el 24 de febrer passat.

El 10 de març els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de Física i Química van fer un taller de pressió i temperatura. En la foto els veureu construint un termòmetre casolà.

I de les activitats que no tenim foto, ens quedarà el record! I són aquestes:

· 3r ESO: xerrada (ciber)habilitats socials. Posant límits al bullying, xerrada sobre situacions de risc a càrrec dels Mossos d’Esquadra i Itinerari geològic a Artés.

· 2n ESO: taller Scriptorium.

· 2n BTX: taller abús de drogues a càrrec de l’U-Manresa.