2n ESO Repartiment de les cartes de pagament 1 X 1

CARTES DE PAGAMENT DEL PORTÀTIL PER A L’ALUMNAT DE 2n D’ESO

Us volem assabentar que avui (divendres, 1 d’octubre) s’han repartit les  CARTES  DE  PAGAMENT a l’alumnat de 2n d’ ESO. Aquest document l’haureu de portar a una oficina de La Caixa entre avui i el dia 19 d’octubre per tal d’ingressar els 150 € de l’ordinador netbook, en el marc del programa EduCAT 1×1 al que ens hem acollit com a centre. Efectuat l’ingrés us donaran un resguard per vosaltres i un resguard que lateralment indica PER AL CENTRE. Aquest darrer és un dels documents que ens haureu de retornar. Simultàniament, l’entitat us donarà un rebut del pagament. N’heu de demanar dues còpies: una és per vosaltres i l’altra és el segon document que ens haureu de retornar.

Seguidament haureu de venir a l’institut i entregar a Secretaria els dos documents grapats:  el resguard de la carta de pagament "per al centre" + el rebut de l’oficina de La Caixa. És imprescindible que ens hagueu entregat ambdós documents abans del 19 d’octubre.

Als alumnes que els fou concedida una beca per material escolar el curs passat NO se’ls ha entregat la carta de pagament, ja que l’Administració compta en pagar el 100 % de la màquina.

En aquells alumnes que van demanar beca i no se’ls va concedir, així com els que han demanat beca  aquest curs per primer cop, se’ls ha repartit normalment la carta de pagament. Això significa que hauran de realitzar el pagament. Si  finalment es concedeix beca a qui ha pagat, o bé no s’atorga a qui no ha pagat, la família s’haurà de dirigir al centre i regularitzar la seva situació.

Preveiem que ens arribin les màquines la primera quinzena de novembre. Després encara les haurem de marcar per a la seva identificació i introduir-hi el programari informàtic decidit.

L’entrega final a cada alumne/a l’hem de situar a finals de novembre.