23 de NOVEMBRE de 2010 ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El dimarts 23 de novembre hi ha convocades les eleccions per a la renovació parcial de membres del Consell Escolar de l’Institut. Cal renovar :

2  membres del sector pares i mares  (hi ha dues candidatures)

2  membres del sector alumnes   (hi ha cinc candidatures)

1  membre del Personal d’Administració i Serveis (PAS)

3  membres del Claustre de professors (hi ha 3 candidatures)

L’horari per a l’elecció del sector pares i mares s’ha ampliat. Definitivament serà de les 14.30′ fins a les 18.30′ hores. La mesa electoral s’ubicarà a la Biblioteca del centre.

La mesa electoral per al sector alumnes romandrà oberta d’  11 a 11.30′ hores , de les 13.30′ a les 13.45′ hores (amb prioritat per a l’alumnat no resident a Artés)  i  de  les  17 a les 17.30′ hores a l’aula de guàrdia del pati porxat (per als alumnes residents a Artés).

Les candidatures presentades les trobareu exposades al tauler d’avisos i publicacions del centre.