Taller d’actualitat a l’aula

El 10 i 12 de desembre, els alumnes de 1r i 3r d’ESO  van fer un taller d’actualitat a l’aula, que combina la teoria i la pràctica per parlar sobre el paper dels mitjans de comunicació. Concretament, aquest taller té l’objectiu de fomentar la lectura… Llegeix més»

Bones Festes!

L’ametller gosa
florir quan la glaçada
està distreta
Haiku de Joana Raspall

Us desitgem molt bones festes i un venturós any 2019.
Tornarem el dimarts, 8 de gener de 2019.
Comunitat Educativa de l’INS Miquel Bosch i Jover

Mural roda 1r ESO

Els alumnes de roda de 1r d’ESO han estat treballant aquests dies en un mural on han penjat les seves postals per desitjar-nos un Bon Nadal a tots i totes.
Bones festes a vosaltres també!

Experiment erupció volcànica

Els alumnes de 1r d’ESO van fer una simulació d’una erupció volcànica al laboratori, el passat 11 de desembre.
En teniu imatges i un vídeo a l’apartat habitual d’aquest web.

Premi Dovella a Treball de Recerca

El 30 de novembre passat, la Irene Codina, ex-alumna del centre, va rebre el Premi Revista Dovella Treball de Recerca per a Joves. El treball de recerca, titulat Avinyó, retalls de vides esquinçades (1936-1952) i realitzat el curs 17-18, va ser tutoritzat per la professora Assumpta Suñé.
Llegeix més»

Taller astronomia 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han fet un taller d’astronomia durant el mes de novembre. El dia 8 van fer l’explicació més teòrica, però no van poder fer l’observació del Sol degut a la nuvolositat. Avui han pogut realitzar aquesta observació.
Us deixem algunes fotos al… Llegeix més»

Jornada Equilibri 1r BTX

Els alumnes de 1r de Batxillerat van fer la Jornada Per l’equilibri el 30 de novembre. A més d’un taller de tonificació de columna i de risoteràpia, van assistir a una xerrada sobre salut mental i una altra sobre la Marató de TV3.
Us deixem algunes… Llegeix més»

RESULTATS ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Un cop finalitzat el procès de votació de les eleccions del Consell Escolar, els resultats han estat:
Sector pares

• Anna Costa Escalé
  • Montserrat Bruch Crespiera

Sector alumnes

• Marta Macià Bruch

Sector professorat

• Francesc Serra Sellarés

Sector PAS

• Eva Campos Martin

Microrelats

El 22 de novembre es va fer el lliurament de premis del 3r concurs de Microrelats de temàtica social a Cal Sitges, que enguany estava dedicat als refugiats.
La Cristell Medina, de 4t d’ESO, va guanyar el premi amb el relat titulat Flocs de neu i… Llegeix més»

Jornada Equilibri 3r ESO

El 23 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO van fer la Jornada Per l’Equilibri. A més dels tallers de ioga, d’autoestima i nutrició i de risoteràpia, van veure el documental “El coratge de Malala”.
Podeu veure més fotos a l’apartat habitual d’aquest web.