INFORMACIONS FINAL 1r TRIMESTRE

El proper dijous 21 de desembre és un dia decretat com a no lectiu, per la convocatòria de les eleccions al Parlament de Catalunya, per aquest motiu el centre romandrà tancat.
L’horari del divendres dia 22 de desembre serà de 8 a 13 hores. Es lliuraran… Llegeix més»

Visita Depuradora

El 4 de desembre els alumnes de 1r d’ESO van visitar la Depuradora. Van passar molt de fred, però van aprendre coses molt interessants, com el procés de depuració biològica de les aigües residuals.
Aquí una mostra de totes les fotos que podeu trobar a l’apartat habitual… Llegeix més»

Trobada de Delegats

Els delegats del nostre centre van assistir el 30 de novembre a la Trobada de Delegats que es va celebrar enguany a Sant Vicenç de Castellet.
Aquí teniu una foto. En l’apartat habitual del nostre web en trobareu algunes més.

Taller relaxació 2n BTX

Els alumnes de 2n BTX fan, en el marc de les Jornades Per l’Equilibri, dos tallers en diferents moments del curs.
Us deixem fotos del final del taller de relaxació de 2n BTX B, fet aquest novembre.

Jornades Equilibri ESO

Els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO ja han fet les Jornades Per l’Equilibri al llarg d’aquest mes de novembre. Algunes de les activitats que han pogut fer són:
· taller d’autoestima i nutrició, de ioga, de risoteràpia, de competències personals, d’educació postural, de… Llegeix més»

Taller astronomia 1r ESO

Dilluns i dimarts 13 i 14 de novembre, coincidint amb la setmana de la ciència, els alumnes de 1r ESO han fet l’activitat “Mirant el sol”  dirigida per l’Observatori Astronòmic de Castelltallat.
L’activitat constava de tres parts:
– Una xerrada sobre l’Univers i els seus misteris.
– L’observació del… Llegeix més»