BONES FESTES I MOLT BON ANY NOU

El personal docent  i  no docent de l’ Institut desitja un Molt Bon Nadal i un encara millor Any 2011 a tota la Comunitat Educativa.
Benvolgudes famílies, alumnes i professors ,
Com bé sabeu avui és el darrer dia de classe abans d’iniciar les vacances nadalenques.
Ara mateix… Llegeix més»

Lliurament de notes

Lliurament de notes del primer trimestre
El dijous i divendres, 16 i 17 de desembre, els i les tutores us lliuraran les notes del primer trimestre:

• 1r i 3r d’ESO i 1r de BTX, el dijous, a l’hora de tutoria.
  • 4t d’ESO, el divendres, a l’hora… Llegeix més»

La Marató de TV3

El dijous 9 de desembre, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van assistir a una xerrada sobre el tema de la Marató de TV3 d’enguany: les lesions medul·lars i cerebrals adquirides.
La Marató se celebrarà el proper diumenge, 19… Llegeix més»

Examen EOI

Convocatòria d’exàmens de l’EOI
S’han convocat els exàmens de l’Escola Oficial d’Idiomes del febrer del 2011. El termini de matriculació acaba el 26 de novembre de 2010. Al febrer s’obrirà la convocatòria pel juny.
Podeu consultar la informació clicant aquí.

Distintiu Escola Verda

Ja som Escola Verda
El dimarts, 16 de novembre, vam rebre oficialment el distintiu d’Escola Verda.
El van anar a recollir el Kevin Calzado, el Petru Sincraian, l’Eva Giralt i l’Eva Navarro.