Visita dels alumnes de Comerç Internacional a la 13a Fira Internacional d’empreses simulades

Els alumnes de 1r i 2n del Grau Superior de Comerç Internacional han visitat la 13a Fira Internacional d’Empreses Simulades que organitza la fundació Inform. Tots ells han gaudit de l’oportunitat de veure en directe la vitalitat de la xarxa d’empreses simulades SEFED i de compartir coneixements i bones pràctiques.

En aquesta ocasió, els alumnes han pogut establir relacions comercials i de màrqueting amb algunes de les 69 empreses expositores, tant nacionals com internacionals, arribades de llocs tals com Àustria, Bèlgica, Brasil, entre altres.

Un esdeveniment únic, on l’alumnat ha posat en pràctica les competències i habilitats que s’han desenvolupat als diferents mòduls professionals des de l’inici de curs.