Els alumnes d’Activitats Comercials realitzen un taller amb l’Agència de Consum de Catalunya

El Departament de Comerç i Marketing ha organitzat uns Tallers formatius que han estat impartits per formadors de l’Agència Catalana de Consum.
Els  alumnes de 1er curs realitzen un taller centrat en l’etiquetatge dels productes de roba i tecnològics i la publicitat, tots dos com a font d’informació. A partir del taller els alumnes reflexionen sobre la diversitat de criteris que tenim els consumidors a l’hora de triar i comprar un producte.
Els alumnes de 2on curs realitzen un taller relacionat amb dos fenòmens relacionats amb la gestió del consum quotidià: la gestió dels diners i l’ús i la contractació dels serveis. En aquest taller participatiu, es realitza un joc de preguntes on se situa l’alumnat davant de situacions que demanen prendre decisions sobre la gestió dels diners i dels conflictes de consum.