Alumnes de 1er d’Educació infantil va realitzar una visita a la FAP

El passat 7 d’abril l’alumnat de 1er d’Educació infantil va realitzar una visita a la FAP. Va ser una sessió molt interessant ja que els alumnes van poder gaudir d’una doble activitat de creació plàstica i de sensibilització.
En la primera activitat van poder experimentar totes les possibilitats que els dona un material tant simple com el fang. En la segona activitat els propis usuaris de la FAP van muntar una petita gincama on feien que els alumnes es posessin en el seu lloc, encara que només fos per uns minuts. Van utilitzar les cadires de rodes per fer desplaçaments i el bastó i l’antifaç i poder comprovar la dificultat que això comporta.
L’activitat va acabar amb un ball conjunt programat pels nostres alumnes. Va ser un gran dia per tots ells.