ALUMNES DEL MILÀ I FONTANALS A NOVA YORK A LA YOUTH BUSINESS SUMMIT

Alumnes del segon curs d’Administració i finances del Milà i Fontanals d’Igualada, van visitar la ciutat de Nova York per assistir a la “YOUT BUSINESS SUMMIT 2018” que es va celebrar en aquella ciutat del 16 al 18 d’abril i organitzada per la Virtual Enterprises U.S. Network.
Aquesta fira s’emmarca dins de l’experiència educativa de simulació d’empreses a la qual l’Institut hi participa des del curs 1998-1999. Els alumnes van tenir l’oportunitat de practicar l’anglès i comparar l’organització amb la que poques setmanes abans, es va celebrar al recinte firal de Barcelona.
Es complementa el viatge amb una visita a l’ONU i a la zona de Wall Street, per reforçar coneixements impartits durant el cicle formatiu.