NOVA ACTIVITAT EXTRAESCOLAR CURS 2018-19 : Classes anglès Cambridge

Amb la fermesa d’impulsar la llengua anglesa al nostre centre, el proper curs 2018-2019 el centre Institut Mediterrània oferirà un curs a la tarda orientat a aconseguir el títol del FIRST CERTIFICATE (Nivell B2). S’oferiran importants descomptes als interessats. Les places són limitades i només els primers que sol·licitin plaça i que reuneixin els requisits tindran cabuda. Els requisits per fer la sol·licitud són:

1) Ser alumnat de l’Institut Mediterrània.
2) Haver obtingut un nivell B1,B2,C1 o C2 a les proves de Cambridge realitzades durant aquest curs 2017-2018.

Amb el butlletí de notes us arribarà un document amb els resultats i a través d’un email podreu accedir a un formulari per demanar una plaça provisional pel setembre.

Per a la vostra informació, el Marc europeu comú de referència per a les llengües permet definir el nivell de competència d’anglès de la següent manera:

• Nivell A1 (nivell inicial): pot comunicar-se a nivell elemental per satisfer les seves necessitats amb fórmules fixes; pot mantenir una conversa senzilla sobre temes personals si l’interlocutor l’ajuda.
  • Nivell A2 (nivell bàsic): pot entendre i expressar idees sobre els temes més propers i comunicar-se en un viatge per satisfer les seves necessitats.
  • Nivell B1 (nivell llindar): pot desenvolupar-se amb èxit en la majoria de situacions quotidianes i descriure experiències i desitjos, així com expressar la seva opinió sobre qüestions properes.
  • Nivell B2 (nivell avançat): pot entendre la majoria de textos i mantenir converses amb fluïdesa sense esforços per part de l’interlocutor.
  • Nivell C1 (nivell funcional): pot tenir èxit en gairebé tots els intercanvis comunicatius, entén el doble sentit i el rerefons cultural de l’idioma, pot treballar en la llengua estrangera.
  • Nivell C2 (nivell de domini): la seva correcció és semblant a la d’un nadiu mitjà.

Departament Llengües extrangeres INST. Mediterrània