Comiat 4t d’ESO 2016-2017

Estem molt contents de poder celebrar un any més el final de l’ESO d’una nova promoció. Comencen temps apassionants. Cadascú els viurà a la seva manera però esperem que siguin profitosos i feliços per a tots.

Uns marxareu ja aquest any per fer estudis que el Mediterrània no imparteix. Us heu fet grans i marxareu a buscar el vostre futur, perquè cadascú ha de trobar el seu camí. Us desitgem tota la sort i serem aquí per quan vulgueu.

Els altres us quedareu encara un parell més d’anys amb nosaltres. Quedeu citats d’aquí a dos anys per celebrar que sereu batxillers; mentrestant, a treballar! Esperem uns alumnes molt aplicats que aconsegueixin a la Selectivitat les bones notes a què els alumnes del Medi ens teniu acostumats i que us obrin la porta a les carreres universitàries que voleu.

I recordeu sempre tots que els homes i dones que sereu tindran el seu fonament en els adolescents que sou. Serà com a adolescents que nosaltres us recordarem i per tant guardarem en la nostra retina i el nostre cor aquesta adolescència fonamental. Veniu a retrobar-la quan vulgueu si necessiteu recordar com éreu, com sou.