XIV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest any l’Institut Mediterrània tornarà a participar en el Certamen de lectura en veu alta que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

La setmana passada vam fer la primera selecció d’alumnes per nivells al nostre institut i avui, 19 de febrer, hem fet l’última selecció amb els finalistes.

Ha quedat guanyador de 1r i 2n d’ESO Òscar Sierra i com a suplent Selma Baseda. De 3r i 4t d’ESO han guanyat Júlia Huguet, Silvia Mérida i Joel Arenas (suplents Aina Marcè i Wisal Douay). També ha estat seleccionat Mohamed Reda Faris de l’Aula d’acollida.

Aquests alumnes seleccionats participaran en el Certamen Nacional de Lectura en veu alta en les categories de Timoners (Aula d’acollida), Corsaris (1r cicle d’ESO) i Tropa de corsaris (2n cicle d’ESO).

Les lectures pels quarts de final són:

– Timoners:  Dràcula, de Bram Stoker i L’Anticlub, d’Àngel Burgas.

– Corsaris: La closca pelada dels cretins, de Jaume Copons i Adam i Thomas,

d’Aharon  Appelfeld.

– Tropa de Corsaris: Noel et busca, d’Àngel Burgas i Xaual Gros es menja el món de K.L. Going.

Us deixem l’enllaç a l’àlbum de fotos del procés de selecció.