Taller d’escriptura creativa

Els alumnes de 3r d’ESO assisteixen a un Taller d’escriptura creativa que els ha permès descobrir l’obra de Chris van Allsberg amb l’àlbum Los misterios del señor Burdick.

A partir de les imatges i frases d’aquest àlbum, els alumnes han aplicat una tècnica (finestres i preguntes) per generar idees i deixar anar la imaginació a l’hora de construir un relat. Les narracions que s’han elaborat seran en una capsa, com en el llibre original, a la biblioteca de l’institut. Hi trobareu nits fredes, fades, éssers estranys, pedres màgiques, llums que entren per la finestra i mons paral·lels.

També hi ha una exposició de llibres del mateix autor que podeu llegir. Estan plens de misteri i màgia, com els Relats misteriosos dels vostres companys.

Si voleu saber de què va aquest llibre, us en recomanem el booktràiler: https://www.youtube.com/watch?v=IXe2WYxLicE

Podeu veure també l’àlbum de fotos del taller.

Esperem que us agradi!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *