Taller d’educació afectivo-sexual

Avui dimecres 19 d’abril, els nostres alumnes de 4t d’ESO i del grup Endavant han rebut un taller de dues hores a càrrec de la Clàudia Viñas, tècnica de l’Espai Jove de Salut, i la llevadora de la Xarxa Sanitària Santa Tecla del Vendrell.

L’objectiu era apropar als joves, des d’una perspectiva natural i sense perjudicis, a la sexualitat en totes les seves vessants. Així com fomentar l’autoconeixement del cos, contemplant tant la diversitat física com emocional.

El nostre agraïment a l’Àrea de Joventut del Vendrell per fomentar iniciatives com aquestes que consoliden el curriculum dels nostres alumnes.

IMG_20170419_110445 IMG_20170419_111002 IMG_20170419_110943