Sortida al teatre Àngel Guimerà

Els alumnes de 1r i 2n de BAT del nostre centre han fet una sortida a teatre. Han anat a veure una versió de La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda que aquest any és una de les lectures obligatòries de les PAU. La representació ha tingut lloc al TAG del Vendrell i l’ha dut a terme  la Companyia Mea Culpa. Tant els alumnes com els professors hem gaudit molt de la versió que ens han ofert que, tot i permetre’s algunes llicències en relació amb l’argument de l’obra original, han sabut triar els moments més representatius de la novel·la i transmetre l’esperit de l’obra original.