Sortida a la platja de les Madrigueres

Dijous 14 de juny els flexibles 5 i 6 de segon d’ESO van organitzar un joc de pistes per als alumnes del flexible 4 i 5 de primer. Els alumnes de segon van buscar punts de geolocalització al llarg del recorregut, on van amagar uns enigmes matemàtics i lingüístics que els de primer havien de resoldre per poder trobar el camí correcte.

Prèviament unes alumnes de segon van explicar als de primer com utilitzar l’aplicació mòbil per poder trobar aquestes coordenades al mapa.

El camí va ser molt bonic i entretingut, i va finalitzar a la platja de Les Madrigueres on es van trobar tots els alumnes i van poder gaudir d’un bany molt refrescant i merescut!

Va ser uns bonica experiència on alumnes de diferents edats van compartir bons moments!

Podeu veure les fotogràfies en aquest àlbum.