Pòster guanyador

Avui s’han sabut els guanyadors del concurs fotogràfic de la Conquesta del Vendrell, el projecte amb què acabaran el curs els alumnes de 1r d’ESO.

Una de les activitats d’aquest projecte ha estat la localització d’una trentena de llocs representatius del nostre municipi. Els alumnes, repartits en grups, han hagut d’explorar el poble buscant els indrets que els havíem indicat els professors. Un cop localitzats, s’hi havien de fotografiar, els havien de descriure i d’ubicar en un mapa. Amb el conjunt d’imatges els alumnes han elaborat un reportatge fotogràfic que ha estat avaluat. A més, cada grup ha escollit d’entre les seves fotografies les que més els han agradat i les han usat per elaborar un pòster. Ja fa una setmana que tenim aquests treballs exposats al passadís de primer i tots els alumnes i professors hem pogut votar el nostre preferit.

Avui s’ha tancat la votació i s’han donat els premis acordats als vencedors, que han estat el Daniel Garcia Kozlov i l’Àlex Hernández González. Felicitats nois!