Mou-te a l’hora del pati

Emmarcat dins la iniciativa “Mou-te a l’hora del pati”, els alumnes de l’Institut Mediterrània han participat en el II Torneig de Futbol, que s’ha celebrat els dilluns i dimarts a l’hora del pati.

La iniciativa pretén donar un ús regulat a les instal·lacions esportives de l’Institut, a l’hora que fomenta l’activitat física, la cohesió entre alumnes i els valors propis de l’esport.

Un total de 120 jugadors hi han passat per les diferents fases de classificació fins a arribar a la gran final disputada entre “Los Mejores” i “F.C Planas” amb victòria dels primers. Durant el torneig s’han pogut veure les grades de l’Institut plenes d’alumnes que animaven als seus equips i autèntiques demostracions d’esportivitat durant els partits. Els guanyadors del torneig van fer un partit d’exhibició el dia de Sant Jordi contra una selecció de professors/es de l’institut.

Continuant amb aquesta dinàmica positiva que s’ha generat a l’hora del pati, el tercer trimestre es realitza un torneig de Voleibol que esperem tingui el mateix èxit. Aquí podeu veure un recull d’algunes fotografies que es van fer durant el torneig.