La Marató de TV3

maratotv3

Com cada any,  al centre participem en la Marató de TV3. Hem tingut la visita del ponent Roger Espluga Garcia que ha ofert una conferència sobre l’Ictus, les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques a  l’alumnat de 3r d’ESO.  A les classes hem visionat també el vídeo de la campanya, hem reflexionat sobre aquestes malalties i hem abordat el tema de l’empatia i la solidaritat.

Us mostrem aquí el vídeo de la campanya. A l’alumnat li ha agradat molt,  sorpresa, empatia, solidaritat, esforç, superació i amor són algunes de les paraules que els ha inspirat el vídeo.