Conferència sobre Treball per Projectes

Aquest curs escolar, hem implementat el Treball per Projectes amb l’alumnat de 1r d’ESO, ja que està demostrat que reforça la motivació i el sentit de l’agent que aprèn.

Per aquest motiu, el professorat de l’institut Mediterrània ha tingut el plaer de gaudir d’una conferència sobre Treball per Projectes, a càrrec de l’expert Ramon Raventós.

Creiem  que el desenvolupament professional del professorat és un element clau i rellevant del procés d’implementació d’aquest tipus de propostes d’aprenentatges.  Si bé és obvi que els docents poden necessitar temps i desenvolupament professional per a familiaritzar-se amb aquest mètode,  els que fan aquest canvi incrementen la seva satisfacció pel que fa a les seves pràctiques d’aula produint-se gran satisfacció docent.

Estem immersos en un inici de canvi de paradigma respecte de l’ensenyament i aprenentatge amb el vent a favor dels nous recursos digitals.

Tot un repte, però molt engrescador per la millora de resultats dels nostres alumnes.