Atreveix-te amb la ciència!

L’alumnat de primer de batxillerat, ahir dimarts 23 de gener, va poder gaudir de la xerrada “Atreveix-te amb la ciència!”  a càrrec de l’Imma Martínez-Rovira, investigadora física mèdica del Sincrotró ALBA situat a Cerdanyola del Vallès.
Els alumnes van conèixer quina és la feina d’una investigadora, la seva carrera científica, les diferències de gènere que malgrat encara existeixen en la nostra societat, les possibilitats i dificultats que poden trobar en la investigació. Així com la importància que té la ciència en la nostra vida i com ajuda a millorar les nostres vides. També ens ha explicat els seus treballs de recerca sobre tècniques de radioteràpia per tractar el càncer. Finalment l’alumnat ha tingut l’oportunitat de preguntar dubtes, curiositats i inquietuds sobre la seva recerca i la carrera investigadora.
Us deixem l’enllaç a l’àlbum de fotos.