Recuperacions matèries 2n ESO

RECUPERACIÓ MATÈRIES DE 2n D’ESO
Criteris Activitats que cal lliurar
Català
a. L’alumnat ha de treure un 6 al primer trimestre del curs actual.
b. En cas que no superin el 6, hauran de presentar-se a la prova de recuperació. El dia de l’examen han de lliurar les tasques de l’apartat  ACTIVITATS.
 Activitats

Activitats de diversitat (cal dirigir-se al professor/a de la matèria o al departament d’Orientació)

Castellà

a. L’alumnat ha de treure un 6 al primer trimestre del curs actual.

b. En el cas de que no superin el 6, hauran de presentar-s’hi a la prova de recuperació i presentar el dossier corresponent

Anglès

a. En el cas dels alumnes que tenen la matèria d’anglès pendent d’altres cursos, com que l’anglès és una matèria contínua, si l’alumne/a aprova el 1r trimestre amb un 6 com a mínim (o els trimestres 1 i 2 amb un 5), el curs anterior quedarà aprovat.

b. En el cas de que no superin el 6, caldrà que facin una prova de recuperació, que valdrà 60%, i que entreguin un dossier, que valdrà 40%. Com a mínim, per tal de fer mitjana, hauran de treure un 3 a la prova escrita.

Matemàtiques

L’alumne haurà de fer un examen del nivell suspès (60%) i lliurar el dia de l’examen un dossier de exercicis i problemes (40%)

Física i Química.
  • Realització d’un examen (50%) i d’un dossier (50%).
  • El dossier s’ha d’entregar obligatòriament en el moment de fer prova de recuperació. Aquest dossier constarà de:
    • Portada: on es posarà el nom de la matèria, el nom i cognom de l’alumne, el curs i el grup.
    • El dossier s’ha d’imprimir i contestar totes les qüestions en color blau ( cap altre color).
    • El dossier es farà amb bona lletra.
    • Els dibuixos, esquemes i càlculs hauran de ser realitzats per l’alumne. A l’hora de fer els càlculs s’indicarà totes les operacions matemàtiques i les fórmules utilitzades.

S’haurà d’incloure bibliografia (llibres consultats) i webgrafia (pàgines web consultades).

Activitats de diversitat

Socials

Per poder superar la matèria ha lliurar el dossier amb totes les activitats emplenades de forma correcta.

.

Tecnologia

El departament ha elaborat un quadern amb exercicis que l’alumne haurà d’entregar al professor/a en la data establerta. El quadern valdrà un 60% de la nota i l’altre 40% de la nota correspondrà a la prova extraordinària que es realitzarà.

Educació Física Criteris
Visual i plàstica

La prova de recuperació de l’assignatura de Visual i Plàstica consistirà en la realització d’un dossier amb les làmines que estan explicades en el bloc de la matèria. Criteris

Activitats