Recuperació matèries 1r d’ESO

RECUPERACIÓ DE MATÈRIES DE 1r ESO
Criteris Activitats que cal lliurar
Català a. L’alumnat ha de treure un 6 al primer trimestre del curs actual.

b. En cas que no superin el 6, hauran de presentar-se a la prova de recuperació. El dia de l’examen han de lliurar les tasques de l’apartat  ACTIVITATS.

Activitats

Activitats de diversitat (cal dirigir-se al professor/a de la matèria o al departament d’orientació)

Castellà

a. L’alumnat ha de treure un 6 al primer trimestre del curs actual.

b. En el cas de que no superin el 6, hauran de presentar-s’hi a la prova de recuperació i presentar el dossier corresponen

Activitats diversitat

Anglès

a. En el cas dels alumnes que tenen la matèria d’anglès pendent d’altres cursos, com que l’anglès és una matèria contínua, si l’alumne/a aprova el 1r trimestre amb un 6 com a mínim (o els trimestres 1 i 2 amb un 5), el curs anterior quedarà aprovat..

b. En el cas de que no superin el 6, caldrà que facin una prova de recuperació, que valdrà 60%, i que entreguin un dossier, que valdrà 40%. Com a mínim, per tal de fer mitjana, hauran de treure un 3 a la prova escrita.

Activitats de  diversitat

Matemàtiques

L’alumne haurà de fer un examen del nivell suspès (60%) i lliurar el dia de l’examen un dossier de exercicis i problemes (40%)

Activitats diversitat

Biologia i Geologia

Es podrà recuperar si compleix un d’aquests dos requisits:

• Aprovar la matèria del present curs.

• Realització d’un examen (50%) i d’un dossier (50%).

Activitats de diversitat

Socials

Per poder superar la matèria ha lliurar el dossier amb totes les activitats emplenades de forma correcta.

.

Activitats

Per calcular la nota de la recuperació, ES CONSIDERARÀ:
– 50% Nota dossier.
– 50% Nota examen.
– La nota màxima serà d’un 5.
Has de tenir en compte que EL DOSSIER TÉ EL MATEIX VALOR QUE L’EXAMEN, per tant esforça’t en fer correctament les activitats i tindràs molt guanyat!

Educació Física Criteris

Cal entregar un treball i realitzar un examen teòric.

El treball és imprescindible per aprovar, aquest es valorarà en un 20% de la nota final. Criteris i activitats

Criteris i activitats

* Qui no disposi del llibre pot comprar  a consergeria un dossier amb els resums.

Visual i Plàstica La prova de recuperació de l’assignatura de Visual i Plàstica consistirà en la realització d’un dossier amb les làmines que estan explicades en aquest enllaç. Activitats
Cultura i valors ètics

Per a recuperar la matèria cal lliurar un dossier amb els continguts que s’especifiquen.

Activitats

Treball de síntesi Cal que dissenyeu el vostre propi joc de taula (joc, instruccions i fitxa tècnica) i en feu publicitat (marxandatge) (un cartell o fullet, un videotutorial i un vídeo d’anunci), seguint les instruccions dels cursos de Moodle “La conquesta del Vendrell” i “Publicistes per uns dies”