Sortida al Saló del Còmic

Divendres 13 d’abril vam anar al Saló del Còmic amb els alumnes de 3r d’ESO, una sortida proposada pel departament d’orientació conjuntament amb el de Visual i Plàstica.

Al saló els alumnes van trobar-se una gran varietat de stands dedicats a totes les variants del còmic, des dels emblemàtics com Marvel passant pel manga, les novel·les il·lustrades i els més clàssics com Súper López.

Al saló també van poder veure exposicions on s’explicava el procés d’elaboració d’un còmic i dibuixants i il·lustradors en viu i en directe.

Vam assistir a la conferència del dibuixant francès Maliki que ens va explicar com començar en el món del còmic mitjançant l’autopublicació en un blog.

Durant la visita al saló els alumnes havien de registrar fotogràficament, mitjançant l’aplicació Instagram, allò que els cridés més l’atenció.

Hi va haver una bona rebuda i resposta a la sortida per part dels alumnes que van tornar contents i emocionats amb l’experiència, tan o més que els professors.