Taller de premsa

L’alumnat que ha fet taller de premsa al segon trimestre ha elaborat un reportatge sobre les activitats que s’han fet en el que portem de curs al nostre institut.

Us en deixem un parell perquè vegeu quins artistes estan fets aquests alumnes.

El primer es titula Som de l’Institut Martí l’Humà i el van fer la Gal·la Benet, l’Alfredo Prieto i la Maria Querol.

El segon es titula Moments a l’Institut Martí l’Humà i el van editar el Dani Sánchez i el Marcel Lleixà.

Al primer trimestre, com deveu recordar, l’alumnat va crear un blog anomenat Reporta Dofí i hi va penjar entrevistes fetes al professorat que ha arribat aquest curs al nostre institut. En aquest moment ja hi ha totes les entrevistes penjades i us convidem a llegir-les.