Taller de literatura: Com escriure narrativa criminal?

L’Ivan Llambí i el Rafa Melero, dos mossos d’esquadra que es dediquen a escriure novel·la negra, van venir al nostre institut per realitzar una xerrada-col·loqui sobre el tema: “Com escriure narrativa criminal”.
L’activitat va ser interdisciplinar i hi va assistir voluntàriament l’alumnat que se sent interessat per aquest àmbit de la literatura; és a dir, escriptores i escriptors en potència! En total, 102 alumnes d’ESO i batxillerat.
Ara, tindran l’oportunitat de participar en el Concurs Juvenil de Relats que s’organitza en el marc del 4t Festival Internacional de Novel·la Criminal en Català de l’Espluga de Francolí, que es durà a terme al mes d’abril.
Estem ansioses i ansiosos de llegir els seus relats.