Sortida a Barcelona dels alumnes de CFGM Gestió Administrativa i d’Economia de BAT

Els alumnes del CFGM de Gestió Administrativa i 1r. BAT d’economia acompanyats de les professores Lola Sánchez i Anna Porta van realitzar el dia 6 de febrer una sortida a Barcelona per realitzar un Taller monogràfic de dues hores sobre l’entrevista de feina a l’entitat Barcelona Activa Porta22.

L’entrevista pot ser el moment decisiu del procés de selecció de feina, per això, és important preparar-la bé per poder transmetre la millor versió d’un mateix.
En aquesta sessió, els van explicar quins tipus d’entrevista existeixen, quines són les preguntes més habituals que et poden fer i com superar-les correctament. Tot això treballant-ho també de forma pràctica a través d’exercicis de role playing entre els participants.
Amb aquesta activitat es tracta d’aconseguir saber que s’ha de tenir en compte en preparar una entrevista i augmentar la confiança en un mateix. També permet identificar els comportaments adequats, així com adquirir i practicar estratègies per a superar-la amb èxit.