Participació al Pica Lletres

El dia 23 de l’alumnat de 3r d’ESO va anar al Pica Lletres. Cada any, l’Institut Martí l’Humà participa en aquest concurs lingüístic que consisteix, bàsicament, a lletrejar paraules. Després d’unes quantes setmanes de preparació a la classe i durant els patis, finalment l’alumnat seleccionat per participar en el concurs va ser: la Rut Cervelló, la Sheila Tejedera, la Carla Mateu, el Jordi Caylà, el Dani Sánchez i la Maria Querol.

Aquests sis alumnes van constituir dos equips i van haver de passar cinc nivells de dificultat en la pràctica de lletrejar paraules; a més, entremig, van haver de superar tres proves lingüístiques: l’embarbussament, el barbarisme intrús i la pífia.

Tots dos grups van fer molt bon paper; de manera que el que estava format per la Rut, la Sheila i la Carla es va classificar en el Pica Rànquing amb 535 punts. L’altre grup, el del Jordi, el Dani i la Maria, va fer 455 punts. Gens malament, noies i nois!

El concurs s’emetrà per TAC 12. Tan aviat com l’organització ens comuniqui la data, us la farem saber.