L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Martí l’Humà visita Mahle, Verallia i SIMO

El passat dijous 20 d’abril l’alumnat de 4t d’ESO B de l’Institut Martí l’Humà va visitar l’empresa Mahle segons el programa d’orientació professional que s’està duent a terme a les classes de tutoria. Tres professionals de l’empresa van informar l’alumnat sobre què és i com es treballa a Mahle. A continuació, van fer un recorregut per les dues fàbriques, Montblanc 1 i 2, de manera que l’alumnat de 4t d’ESO va poder veure les instal·lacions i el procés de producció.

2017 visita empreses1

La setmana passada, el grup de 4t d’ESO C va realitzar una visita similar a l’empresa Verallia. En aquest cas, l’alumnat va ser rebut pel director de Verallia a Montblanc i van conèixer quin és el procés de fabricació de les ampolles de vidre elaborades per aquesta empresa montblanquina tot fent un recorregut per les seves instal·lacions. En totes dues visites, cal destacar la bona acollida i l’interès mostrat pels representants empresarials a l’hora d’ensenyar als alumnes de l’Institut les seves instal·lacions.

2017 visita empreses2

En la visita a Verallia, els van acompanyar dos alumnes que cursant un cicle formatiu de Manteniment Industrial a l’Institut Martí l’Humà. De fet, dins del Pla d’Acció Tutorial de 4t ESO, s’han realitzat sessions informatives que han impartit alumnes que estudien un cicle formatiu a l’Institut, acompanyats pels seus tutors. La setmana que ve, el grup de 4t d’ESO A visitarà l’empresa SIMO.

2017 visita empreses3