Fira Camins d’FP 2018

El passat dijous 3 de maig els alumnes de cicles formatius de l’Institut Martí l’Humà vam realitzar una sortida a la Fira Camins d’FP 2018, la fira de formació professional de la província de Tarragona, ubicada al Palau firal i de congressos de la ciutat de Tarragona.

En aquest esdeveniment centres educatius i entitats mostren l’oferta de formació professional del Camp de Tarragona, amb la presència també d’algunes empreses de diversos sectors de l’economia del territori, que van oferir xerrades sobre processos de selecció de personal, estudis necessaris per accedir als llocs de treball, programes de col·laboració amb els centres educatius, etc.

A més a més, alumnes i professors de l’Institut Martí l’Humà vam participar a la fira amb un estand on mostràvem l’oferta educativa de formació professional del centre, atenent a les persones interessades i mostrant projectes de creació del centre que atreien l’atenció dels visitants.