Festes de graduació a l’Institut Martí l’Humà

Divendres 15 de maig es va celebrar la Festa de Graduació de l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Martí l’Humà. A dos quarts de set de la tarda començava l’acte amb la presentació dels nois i noies que enguany finalitzen la seva etapa de l’ESO. La festa va tenir lloc al pati interior de l’institut i  els conductors van ser l’Ana Navarro i el Martí de Santgenís.

La directora del centre, Imma Hueso, va donar la benvinguda als gairebé cinc-cents familiars i amics que acompanyaven l’alumnat que es graduava. La presidenta de l’AMPA, Dolors Ribas, també va dirigir unes paraules als assistents.

La part central de l’acte  va contenir els parlaments de les tutores de 4t d’ESO, Candela Jové, Rosa Muntané, Roser Fabregat i Elisenda Rosell, les quals van destacar les qualitats de la promoció 2014-2018 alhora que van encoratjar l’alumnat a seguir formant-se i creixent intel·lectualment i humana. Per la seva part, vuit alumnes, en representació de les quatre classes de 4t, van adreçar unes paraules de profund agraïment a l’equip docent que els ha acompanyat durant l’ESO. A continuació, es va procedir al lliurament de les orles.

A mode de cloenda, es va projectar un vídeo que els pares i mares havien creat per regalar als seus fills i filles en aquest dia tan especial; s’hi podien veure fotografies de quan eren ben menuts i van iniciar la seva escolarització fins que van fer el viatge de fi d’etapa pel Mediterrani. L’acte va finalitzar amb un refrigeri a la cantina de l’institut.

La setmana anterior, havia tingut lloc la Festa de Graduació de l’alumnat que ha finalitzat un cicle formatiu de Gestió i Administració, de Manteniment Electromecànic o el batxillerat. En aquesta ocasió la festa es va celebrar al gimnàs de l’institut. Les conductores de l’acte van ser la Iratxe González i la Mar Minguella, totes dues alumnes que han finalitzat els seus estudis de batxillerat. A més dels familiars i el claustre de professors i professores, van assistir a aquesta graduació el president del Consell Comarcal, els alcaldes de Santa Coloma de Queralt, de Vilaverd i de Pira, i els regidors d’Ensenyament i de Joventut de l’Ajuntament de Montblanc.