L’alumnat de 3r i 4t d’ESO assisteix al teatre

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Martí l’Humà va anar al Teatre Poliorama la setmana passada per veure la representació de l’obra Invasió subtil i altres contes. Es tracta d’una adaptació de l’obra homònima de Pere Calders feta per Paco Mir (El Tricicle), dirigida per Gilbert Bosch i interpretada per la Companyia Eòlia. Com el nom de l’obra ens indica, a més d’Invasió subtil”, es representaren altres contes: “El millor amic”, “L’arca de Noé”, “No s’admeten corones”, “El testament de ‘La hiena’”, “Filomena Ustrell”, “Vinc per donar fe” i un grapat de contes breus.

L’alumnat va tenir ocasió de descobrir els trets més característics de l’obra de Pere Calders. Un estil ple d’humor i ironia, amb una gran riquesa lèxica. En acabar la representació, l’alumnat va participar en un col·loqui amb els actors per parlar del procés creatiu de l’obra i de la posada en escena.

L’alumnat va dinar al Maremàgnum per completar la jornada i a les cinc de la tarda tornava a ser a Montblanc