Trobades de voleibol i futbol sala al nostre institut! Pla català de l’esport a l’escola

Aquest curs hem organitzat diverses trobades de voleibol i futbol sala al nostre institut dins les activitats del Pla Català de l’esport a l’escola. L’ alumnat ha competit amb l’escola M.D. Serra de Montblanc i amb l’institut Joan Amigó de l’Espluga de Francolí. Volem destacar,… Llegeix més»

Visita a AMES

L’alumnat de les optatives de Robòtica (3r ESO) i Tecnologia (4rt ESO) han visitat, aquesta setmana, les instal·lacions d’AMES Montblanc Sintering.
En dues visites, curosament programades, els tècnics d’AMES els han ensenyat la planta, els han explicat processos automatitzats i els han mostrat la programació… Llegeix més»