Viatge fi de curs a Itàlia 2016 (4t ESO)

més fotografies de l'activitatmés fotografies

Viatge fi de curs a Itàlia 2016 (4t ESO)
Del 11 al 16 d’abril l’alumnat de 4t va fer el seu tradicional viatge fi de curs per tancar una etapa molt important en els seus estudis, la secundària. Aquest any el destí triat va ser Itàlia, un petit recorregut per algunes ciutats italianes del nord…

Del 11 al 16 d’abril l’alumnat de 4t va fer el seu tradicional viatge fi de curs per tancar una etapa molt important en els seus estudis, la secundària. Aquest any el destí triat va ser Itàlia, un petit recorregut per algunes ciutats italianes del nord.

El viatge va començar ben aviat el dia 11 d’abril a l’aeroport de Barcelona. Vam arribar a Venècia a les 9.00 del matí i de seguida ja vam anar cap a l’autocar per anar a Venècia. Vam agafar el nostre primer vaporetto que ens va portar a Sant Marc. Allà vam visitar la ciutat dels canals. A la tarda, vam anar en góndoles, tota una experiència!

El dia 12 vam tornar a agafar els vaporettos. Aquest cop primer vam anar a Burano, una illa petita plena de cases de colors i amb artesania pròpia. Després vam visitar Murano, una altra illa, on primer vam anar a una demostració de com es treballa el vidre de Murano i, fins i tot, vam poder fer-ho nosaltres mateixos. Al migdia tornàvem a Venècia per visitar la Basílica i passejar un cop més per aquesta encantadora ciutat. Finalment, a la nit vam anar a la discoteca per ballar!

El dia 13 va ser un dia de força autocar. Al matí, vam visitar la ciutat de Pàdua, vam entrar al Duomo, que ens va sorprendre molt, i una petita volta pels edificis més emblemàtics de la ciutat. A la tarda vam anar a Pisa i ens vam fer moltíssimes fotografies a la Plaça dels Miracles. Com sempre, vam intentar aixecar la Torre de Pisa. Al vespre vam arribar a Montecatini, al nostre hotel.

El dia 14 vam anar a Florència, la ciutat de l’art i del Renaixement. Vam començar contemplant el David de L’Accademia i ens vam quedar meravellats. Després vam visitar els carrers i el Duomo de Florència. Al migdia, vam poder visitar els Ufizzi, un museu increïble. A la tarda vam passejar pel riu Arno i vam pujar al Mirador per acabar de fer fotos d’aquesta ciutat.

El dia 15 vam visitar Siena, la Plaça del Camp i vam entrar al Duomo i Baptisteri de la Catedral. Vam passejar per aquesta ciutat medieval i vam agafar l’autocar per anar ja cap al vaixell. De cami, vma parar al supermercat per carregar forces pel vaixell. A les 22.15 el vaixell ja va sortir de Civitavecchia i començava la navegació.

Vam arribar a Barcelona el dia 16 d’abril i, molt tristos perquè s’acabava el viatge, però també molt contents per tot el que vam viure, vam tornar a Cornellà, on les famílies ens van preparar una arribada molt emotiva i amb globus!

Així va ser el nostre viatge, que mai oblidarem, on tot va anar rodat, on vam descobrir un nou país, noves ciutats, on vam parlar italià i on ens ho vam passar molt bé. Tot plegat, un viatge inoblidable!