SETMANA DE LA CIÈNCIA (13 a 17 de novembre)

Al llarg de la setmana s’han desenvolupat diferents actes per celebrar la setmana de la ciència, a més a més de la I Fira Científica. Alguns d’aquestes activitats han estat: Enigmes i contes matemàtics a l’hora de lectura, xerrada “Un dia amb Química” a l’IQS de Barcelona i visita de les instal·lacions amb alumnes del batxillerat científic, conferència “La Química de la cuina, una química complicada” a càrrec del senyor Claudi Mans catedràtic emèrit d’Enginyeria Química per la facultat de Química de la Universitat de Barcelona per als alumnes de 4t d’ESO, exposició al vestíbul de tallers i projectes realitzats al llarg del mes des de les àrees STEM (matemàtiques, ciències i tecnologia) i lliurament de diplomes i premis al nostre alumnat per les activitats científiques realitzades. Estem molt contents per la gran acollida que ha tingut aquesta setmana  i ens encoratja a fer-ho encara millor en posteriors edicions. Gràcies a tots!

Algunes de les fotografies que mostren alguns d’aquests moments…