Presentació treballs recerca 2011

L’alumnat de 2n de Batxillerat ha fet la presentació dels respectius Treballs de Recerca…

Com els cursos anteriors per aquestes dates, l’alumnat de 2n de Batxillerat ha fet la presentació dels respectius Treballs de Recerca en els que han estat treballant des de finals del curs anterior.

La presentació té lloc davant d’un tribunal format per tres professors i professores i amb lliure assistència de públic, tant companys i companyes de curs com familiars i amistats. Aquesta culminació del seu esforç és un repte per a l’alumnat i per a l’Institut una experiència que valorem molt positivament.

fotografies de l’activitat