Ja som Escola Verda

El dia 23 de novembre es va entregar el distintiu d’Escola Verda als nous centres que han entrat en aquest projecte, i entre ells trobem el nostre institut…

Fotografies de l’acte

El dia 23 de novembre es va entregar el distintiu d’Escola Verda als nous centres que han entrat en aquest projecte, i entre ells trobem EL NOSTRE INSTITUT. ENHORABONA A TOTHOM!!!!!

En representació del centre van assistir alumnes de 1r del CFGS Salut Ambiental, una professora d’aquest cicle i el director.

Ser Escola Verda implica un compromís de tota la comunitat educativa amb la sostenibilitat, la salut i l’educació intercultural. Des de la comissió de sostenibilitat animen a tothom a fer possible aquests objectius participant en la comissió i en el comitè mediambiental per tal d’aconseguir un institut més sostenible, més net i amb una recollida més eficaç dels residus per ara, i definir i concretar com volem que sigui el nostre institut en el futur.

Comissió de sostenibilitat.